KudoZ home » German to Polish » Engineering (general)

Mehrfachverzahnung

Polish translation: kilka uzebien (na jednej czesci) / uzebienie wielokrotne


11:58 Feb 17, 2007
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
German term or phrase: Mehrfachverzahnung
W programie NC sterującym frezarką:
"Bei Mehrfachverzahnung kann das Bild nicht aufgerufen werden"
Agiks
Polish translation:kilka uzebien (na jednej czesci) / uzebienie wielokrotne
Explanation:
kilka uzebien (na jednej czesci) / uzebienie wielokrotne

skoro pasuje ;-)
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
Dzięki za potwierdzenie.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3kilka uzebien (na jednej czesci) / uzebienie wielokrotne
Crannmer
3Przekładnia zębata wielostopniowa
nikodem


Discussion entries: 2





  

Answers


39 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Przekładnia zębata wielostopniowa


Explanation:
Hmmm... Z kontekstu nie wynika to jednoznacznie, mysle jednak, ze byloby to chyba najwlasciwsze okreslenie


    Reference: http://pl.wikipedia.org/wiki/Przekładnia_zębata
nikodem
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 159

22 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kilka uzebien (na jednej czesci) / uzebienie wielokrotne


Explanation:
kilka uzebien (na jednej czesci) / uzebienie wielokrotne

skoro pasuje ;-)

Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 1357
Grading comment
Dzięki za potwierdzenie.