KudoZ home » German to Polish » Engineering (general)

Gegenlager

Polish translation: tu: lozysko podpierajace


19:55 Mar 13, 2007
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / Rotoren
German term or phrase: Gegenlager
łożysko przeciwstawne?

kontekst zaginął ;-) plus minus, jak to można rozumieć, bo nie wiem, w jakim kierunku pójść...
Sebastian Kruszelnicki
Polish translation:tu: lozysko podpierajace
Explanation:
tu: lozysko podpierajace (czesc wywazana)

w kontekscie (widocznej w dostepnych w internecie prospektach) konstrukcji maszyn do wywazania roznych walkow jest to to drugie lozysko, po stronie przeciwnej do napedu.
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
Dziękuję ślicznie. :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1tu: lozysko podpierajace
Crannmer
5łożysko współpracujące (z innym łożyskiem)
Piotr Ksiazek


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
łożysko współpracujące (z innym łożyskiem)


Explanation:
inne definicje to: łożysko oporowe wagi, lub podtrzymka (do trzpieni frezarskich)

Definicje wzięte ze słownika technicznego WNT

Piotr Ksiazek
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
tu: lozysko podpierajace


Explanation:
tu: lozysko podpierajace (czesc wywazana)

w kontekscie (widocznej w dostepnych w internecie prospektach) konstrukcji maszyn do wywazania roznych walkow jest to to drugie lozysko, po stronie przeciwnej do napedu.


Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 1357
Grading comment
Dziękuję ślicznie. :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Witold Palka: albo oporowe
1 hr
  -> normalnie tak, ale w przypadku rozpatrywanych maszyn chyba jednak nie, bo ono nie znosi zadnych sil dodatkowych, a jedynie wspiera drugi koniec wywazanej czesci. thx