KudoZ home » German to Polish » Engineering (general)

Lastplattenversuch

Polish translation: badanie (nośności przez obciążenie) płytą / obciążenie płytą


21:44 Jul 5, 2007
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
German term or phrase: Lastplattenversuch
Protokolle der Lastplattenversuche

To z wyliczanki, co powinna zawierać dokumentacja powykonawcza inwestycji budowlanej.
Joanna Łuczka
Poland
Polish translation:badanie (nośności przez obciążenie) płytą / obciążenie płytą
Explanation:
Jest wiele trafień w google.
Selected response from:

dragomirov
Grading comment
Dziekuję obu Panom Pozdrawiam
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4badanie płytą obciążanąbdasler
3 +1badanie (nośności przez obciążenie) płytą / obciążenie płytądragomirov


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
badanie (nośności przez obciążenie) płytą / obciążenie płytą


Explanation:
Jest wiele trafień w google.

dragomirov
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dziekuję obu Panom Pozdrawiam

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Grzegorz Kurek
49 mins

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
badanie płytą obciążaną


Explanation:
Szybka diagnostyka parametrów geotechnicznych podłoża gruntowego za pomocą płyty obciążanej dynamicznie ZFG 2000 firmy ZORN.
Jest tych płytek trochę na googlu. pozdr. bt

bdasler
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 11