KudoZ home » German to Polish » Engineering (general)

geräuscharm

Polish translation: niski poziom hałasu; cicha praca


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:geräuscharm
Polish translation:niski poziom hałasu; cicha praca
Entered by: skowronek

12:13 Jul 6, 2007
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
German term or phrase: geräuscharm
W opisie wanny SPA: "geräuscharm/leise (unter 45 dB)".
Jest na to jakieś specjalistyczne określenie, czy po prostu napisać "cicha".
skowronek
Germany
niski poziom hałasu; cicha praca
Explanation:
zależnie od stylu całości
Selected response from:

Andrzej Mierzejewski
Poland
Grading comment
Fajnie, niski poziom hałasu najbardziej mi odpowiada. Spotkałam się też z tym - jak sobie w końcu przypomniałam - w pewnym wielkim sklepie znanym nam wszystkim.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4niski poziom hałasu; cicha praca
Andrzej Mierzejewski
3bezszumowadragomirov


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
niski poziom hałasu; cicha praca


Explanation:
zależnie od stylu całości

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 336
Grading comment
Fajnie, niski poziom hałasu najbardziej mi odpowiada. Spotkałam się też z tym - jak sobie w końcu przypomniałam - w pewnym wielkim sklepie znanym nam wszystkim.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  MargaretM
1 min

agree  Andrzej Lejman
8 mins

agree  Crannmer: cicha praca
28 mins

agree  Aleksandra Kwasnik
3 hrs

20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
bezszumowa


Explanation:
Może tak?

--------------------------------------------------
Note added at   32 min (2007-07-06 12:45:11 GMT)
--------------------------------------------------

Sorry, miało być 'niskoszumowa'...

dragomirov
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Lejman: to nie jest -los, tylko -arm
7 mins

neutral  MargaretM: ...arm wskazuje na to, że tak całkowicie bez... to ona nie jest. Może być też nieco dezorientujące dla czytelnika: wszakże słychać "szum wody" podczas kąpieli, a tu chodzi o dźwięki wydawane przez filtry, pompy itp. - i dlatego jestem za propozycją AM
8 mins

neutral  Crannmer: "geräuscharm" nie odnosi sie do szumow, lecz ogolnie do odglosow/halasu. Niskoszumowy to rauscharm
27 mins