KudoZ home » German to Polish » Engineering (general)

eingängiges Schleifen

Polish translation: szlifowanie jedno- vs. wieloprzejściowe


09:12 Sep 20, 2007
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
German term or phrase: eingängiges Schleifen
eingängiges Schleifen i mehrgängiges Schleifen
Czy chodzi o jedno- i wielokrotne szlifowanie, czy też o szlifowanie jedno-/wielostopniowe, na jednym i na kilku biegach?
Agiks
Polish translation:szlifowanie jedno- vs. wieloprzejściowe
Explanation:
szlifowanie jedno- vs. wieloprzejściowe

http://www.kn.p-net.pl/szlif/opis.html
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
Dzięki wielkie
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3szlifowanie jedno- vs. wieloprzejściowe
Crannmer
3szlifowanie jednokrotne
Maciej Andrzejczak


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
szlifowanie jednokrotne


Explanation:
IMHO

Maciej Andrzejczak
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 54

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
eingängiges vs. mehrgängiges Schleifen
szlifowanie jedno- vs. wieloprzejściowe


Explanation:
szlifowanie jedno- vs. wieloprzejściowe

http://www.kn.p-net.pl/szlif/opis.html

Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 1357
Grading comment
Dzięki wielkie