KudoZ home » German to Polish » Engineering (general)

Hammerrohr

Polish translation: (udarowy) wał wrzeciona


09:29 Oct 19, 2007
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / Elektrowerkzeuge
German term or phrase: Hammerrohr
zdanie ze specyfikacji: Hohlraum zwischen Hammerrohr und Getriebegehäuse. Oprocz tego nie mam zadnego kontekstu. Ale sie gugluje! http://www.google.de/search?hl=de&q=Hammerrohr&meta=

Pomocy!
Lajla
Polish translation:(udarowy) wał wrzeciona
Explanation:
(udarowy) wał wrzeciona

albo

wał udarowy

propozycje

chodzi o element wykonujacy ruch obrotowo-posuwisto-zwrotyny, do ktorego przymocowany jest z przodu uchwyt wiertla lub dluta

Selected response from:

Crannmer
Grading comment
dziekuje za odpowiedz i wyjasnienie :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3(udarowy) wał wrzeciona
Crannmer
3młot udarowyW.Winkler


  

Answers


40 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
młot udarowy


Explanation:
Jeśli chodzi o narzędzia elektryczne (np. wiertarka) to może młot udarowy?
pozdr.

W.Winkler
Austria
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(udarowy) wał wrzeciona


Explanation:
(udarowy) wał wrzeciona

albo

wał udarowy

propozycje

chodzi o element wykonujacy ruch obrotowo-posuwisto-zwrotyny, do ktorego przymocowany jest z przodu uchwyt wiertla lub dluta



Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 1357
Grading comment
dziekuje za odpowiedz i wyjasnienie :-)