KudoZ home » German to Polish » Engineering (general)

temperaturgeführter LKW

Polish translation: samochód do transportu izotermicznego lub/i chłodniczego


17:21 Oct 27, 2007
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
German term or phrase: temperaturgeführter LKW
Als *temperaturgeführt* bezeichnet man alle Lkw, die Kühltransporte vornehmen und mit Kühlaggregaten bzw. besonderer Dämmung gegen Kälteverlust ausgestattet sind. Es geht darum, eine konstant niedrige Temperatur zu halten, um dem Verderben von Ware vorzubeugen.
Aleksandra Kwasnik
Polish translation:samochód do transportu izotermicznego lub/i chłodniczego
Explanation:
samochód do transportu izotermicznego lub/i chłodniczego

czyli samochód z zabudowa izotermiczna (z chłodzeniem lub bez)

W rzeczy samej wyrazenie oryginalu mocno niescisle i semantycznie bledne, ale niestety dosc powszechne.
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
Dziekuje za obydwie opcje!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3samochód do transportu izotermicznego lub/i chłodniczego
Crannmer
3pojazd ciężarowy z regulacją temperatury
Jerzy Czopik


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pojazd ciężarowy z regulacją temperatury


Explanation:
propozycja - trochę dziwne to niemieckie sformułowanie

Jerzy Czopik
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 662

18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
samochód do transportu izotermicznego lub/i chłodniczego


Explanation:
samochód do transportu izotermicznego lub/i chłodniczego

czyli samochód z zabudowa izotermiczna (z chłodzeniem lub bez)

W rzeczy samej wyrazenie oryginalu mocno niescisle i semantycznie bledne, ale niestety dosc powszechne.

Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 1357
Grading comment
Dziekuje za obydwie opcje!