KudoZ home » German to Polish » Engineering (general)

Meßblatt

Polish translation: Protokół pomiarowy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Meßblatt
Polish translation:Protokół pomiarowy
Entered by: Witold Palka

13:50 Nov 8, 2007
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
German term or phrase: Meßblatt
Meßunsicherheit der Meßkette bei Meßblatt 10 KN / 45 mm: +/- 253 N / +/- 0,8 mm
Filipkowski_R.
Protokół pomiarowy
Explanation:
j.w. zarowno w znaczeniu ogolnym (procedura pomiarowa) i w znaczeniu szczegolnym (formularz z wynikami pomiarów). Nie ma tutaj chyba na inne opcje - beda one "spolszczeniami na sile". Rzut oka chociazby w internet powinien wyjasnic wszelkie watpliwosci.
Selected response from:

Witold Palka
Poland
Grading comment
Dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Protokół pomiarowyWitold Palka
3formularz protokołu próby
Mariusz Wstawski


  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
formularz protokołu próby


Explanation:
aczkolwiek są trzy mozliwości:

Meßblatt
measurement data sheet


Meßblatt (Meßanweisung)
measurement instruction (sheet)


Meßblatt (Meßdateneintragung)
data log sheet (data logging)

http://www.industrie.de/industrie/live/infothek/woerterbuch/...

Mariusz Wstawski
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 149

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Protokół pomiarowy


Explanation:
j.w. zarowno w znaczeniu ogolnym (procedura pomiarowa) i w znaczeniu szczegolnym (formularz z wynikami pomiarów). Nie ma tutaj chyba na inne opcje - beda one "spolszczeniami na sile". Rzut oka chociazby w internet powinien wyjasnic wszelkie watpliwosci.

Witold Palka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 172
Grading comment
Dzięki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  iceblue
11 hrs
  -> dzieki

agree  Pytia: można także sformułować "zapiska wyników pomiaru"
11 hrs
  -> dzieki