KudoZ home » German to Polish » Engineering (general)

Kennblatt

Polish translation: charakterystyka


09:19 Apr 9, 2008
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
German term or phrase: Kennblatt
załącznik do dopuszczenia typu
Urszula Kołodziej
Polish translation:charakterystyka
Explanation:
charakterystyka

np.
http://209.85.135.104/search?q=cache:6a_w_4zlZ4kJ:www.pilkin...
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
jakoś tak, dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3karta opisowa, karta opisu
Maria Tanska
3charakterystyka
Crannmer


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
charakterystyka


Explanation:
charakterystyka

np.
http://209.85.135.104/search?q=cache:6a_w_4zlZ4kJ:www.pilkin...


Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 1357
Grading comment
jakoś tak, dzięki

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
karta opisowa, karta opisu


Explanation:
Witam,
znalazlam takie tlumaczenie. Przydalo by sie jednak troche wiecej kontekstu.
Pozdrawiam
Maria

--------------------------------------------------
Note added at 6 Stunden (2008-04-09 15:48:45 GMT)
--------------------------------------------------

sorry, ten link byl tak dlugasny, ze jakos go ucielo. Oto on:

http://eur-lex.europa.eu/Notice.do?mode=dbl&lng1=de,pl&lang=...

Example sentence(s):
  • Für jede Probe wird ein Kennblatt angelegt
  • Karta opisowa jest sporządzana dla każdej próbki

    Reference: http://eur-lex.europa.eu/Notice.do
Maria Tanska
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in PolishPolish
Notes to answerer
Asker: w załączniku znajdują się postanowienia dodatkowe, obowiązki, jakie musi spełnić producent w ramach dopuszczenia Podany przez Ciebie link niestety nie działa