KudoZ home » German to Polish » Engineering (general)

Werkzeugengineering

Polish translation: działu rozwoju i konstrukcji narzędzi


16:10 Apr 9, 2008
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
German term or phrase: Werkzeugengineering
Nazwa działu w firmie z branży motoryzacyjnej.
Może Konstrukcja Przyrządów?
Agiks
Polish translation:działu rozwoju i konstrukcji narzędzi
Explanation:
działu rozwoju i konstrukcji narzędzi

albo krócej i mniej geschwollen

narzędziownia

:-)
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
Dzięki
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2działu rozwoju i konstrukcji narzędzi
Crannmer
4dział konstrukcyjnypolonica


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
działu rozwoju i konstrukcji narzędzi


Explanation:
działu rozwoju i konstrukcji narzędzi

albo krócej i mniej geschwollen

narzędziownia

:-)

Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 1357
Grading comment
Dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Witold Palka: ok, ale narzedziownia nie - tam sie te narzedzia wytwarza, a nie konstruuje
1 hr
  -> Masz racje. Moj blad. Thx.

agree  Waldek Fortuna
14 hrs
  -> thx

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dział konstrukcyjny


Explanation:
Dział konstrukcyjny

--------------------------------------------------
Note added at 19 час (2008-04-10 11:59:34 GMT)
--------------------------------------------------

dział projektowania (http://www.itee.radom.pl/zd/dzial_p/o_dziale.htm)
dział badań (http://www.guehring.pl/sub.php?nav=3)

polonica
Native speaker of: Native in RussianRussian