KudoZ home » German to Polish » Engineering (general)

Steinkorb Saunaofen NSF komplett

Polish translation: Kompletny piec do sauny NSF z koszem na kamienie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Steinkorb Saunaofen NSF komplett
Polish translation:Kompletny piec do sauny NSF z koszem na kamienie
Entered by: Haldir

08:39 Apr 6, 2004
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
German term or phrase: Steinkorb Saunaofen NSF komplett
coz to za Steinkorb???
Haldir
Kompletny piec do sauny NSF z koszem na kamienie
Explanation:
Pewnie na te kamienie, co sie je woda polewa
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4Kompletny piec do sauny NSF z koszem na kamienie
Jerzy Czopik
5 +1piec do sauny w kształcie skrzyni ...
Andrzej Mierzejewski


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
Kompletny piec do sauny NSF z koszem na kamienie


Explanation:
Pewnie na te kamienie, co sie je woda polewa

Jerzy Czopik
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 662

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman: jawohl, Herr Ingenieur
14 mins
  -> A dzieki, wiec juz wiem, jaki piec do tej sauny bede potrzebowal, co sobie w nastepnym zyciu wybuduje :-))

agree  SATRO: Ja ju¿ budujê!! (Z klocków Lego) :)
32 mins

agree  Uwe Kirmse: Zgoda co do kosza. Gramatycznie skaleczona calosc w j. niemieckim moim zdaniem oznacza jednak kompletny kosz na kamienie do pieca do sauny (typu) NSF. (Zaznaczam jednak, ze nie jestem tego pewien.)
1 hr
  -> Absolutnie masz racje - to zalezy, czy Steinkorb für Sauna, czy tez "Steinkorb-Sauna..."

agree  Dariusz Kozłowski: nic, tylko siê zgodziæ...
1 hr

neutral  Andrzej Mierzejewski: Nie ocena, ale komentarz: pozwoli³em sobie w mojej odpowiedzi skorzystaæ z wyrazów, ale u³o¿y³em je w innej kolejnoœci, co zmienia znaczenie
10 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
piec do sauny w kształcie skrzyni ...


Explanation:
... na kamienie, kompletny, firmy NSF.

Spotkałem się z takim rozwiązaniem: po prostu skrzynia, dość ażurowa, więc można ją nazwać koszem, z grzejnikiem elektrycznym wewnątrz. Objętość skrzyni brutto około 1 metra sześciennego. Na grzejniku układa się kamienie aż do wypełnienia objętości.
Wtyczkę włożyć do gniazda, ustawić termostat, kamienie polewać wodą - i już.
Korzystałem z takiej sauny kilka lat temu (Hotel Orbis Poznań w mieście Poznaniu). Dobrze było :-))).



--------------------------------------------------
Note added at 2004-04-06 12:56:01 (GMT)
--------------------------------------------------

że NSF to firma - mój domysł, nie sprawdzam

--------------------------------------------------
Note added at 2004-04-06 12:57:48 (GMT)
--------------------------------------------------

...w kształcie skrzyni z kamieniami... - tak będzie zgrabniej

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 336

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: a i dobrze to Wasci wyszlo
6 hrs
  -> dziêki za uznanie. Grza³em siê przy takim piecu :-)