KudoZ home » German to Polish » Engineering (general)

Schlauchfolie nadelperforiert

Polish translation: Folia rękawowa z perforacj± igłow± (z perforowaniem igłowym, perforowana igłowo)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Schlauchfolie nadelperforiert
Polish translation:Folia rękawowa z perforacj± igłow± (z perforowaniem igłowym, perforowana igłowo)
Entered by: Tomasz Niedbala

12:15 Feb 20, 2005
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
German term or phrase: Schlauchfolie nadelperforiert
Prawdopodobnie rodzaj folii stosowanej przy opakowywaniu delkiatnych przyrz¹dów.
Czy jest jakaœ szczególna polska nazwa ?
Tomasz Niedbala
Poland
Folia rękawowa z perforacj± igłow± (z perforowaniem igłowym, perforowana igłowo)
Explanation:
Chodzi chyba o folię w kształcie rękawa z dziurkowaniem wykonanym za pomoc± igieł, czyli z dziurkowaniem drobnym (może dla "oddychania" folii?)
Selected response from:

maczek
Grading comment
Dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Folia rękawowa z perforacj± igłow± (z perforowaniem igłowym, perforowana igłowo)
maczek
3rękaw z folii perforowanej
Andrzej Mierzejewski


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rękaw z folii perforowanej


Explanation:
propozycja, bo nie znam oficjalnej nazwy. w supermarketach pakują w taką folię pieczywo wypiekane na miejscu.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 336

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Folia rękawowa z perforacj± igłow± (z perforowaniem igłowym, perforowana igłowo)


Explanation:
Chodzi chyba o folię w kształcie rękawa z dziurkowaniem wykonanym za pomoc± igieł, czyli z dziurkowaniem drobnym (może dla "oddychania" folii?)

maczek
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dzięki