KudoZ home » German to Polish » Environment & Ecology

urwaldähnliche Gebiete

Polish translation: obszary o charakterze zblizonym do lasu pierwotnego / puszczy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:urwaldähnliche Gebiete
Polish translation:obszary o charakterze zblizonym do lasu pierwotnego / puszczy
Entered by: salsa2

07:24 Sep 18, 2007
German to Polish translations [PRO]
Science - Environment & Ecology
German term or phrase: urwaldähnliche Gebiete
In urwaldähnlichen Gebieten kann die Fichte aber bis zu 600 Jahre alt werden
salsa2
obszary o charakterze zblizonym do lasu pierwotnego / puszczy
Explanation:
Las ukształtowany przez przyrodę bez udziału człowieka nazywa się puszczą (las pierwotny).
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4obszary o charakterze zblizonym do lasu pierwotnego / puszczy
Andrzej Lejman
3w takich obszarach, jak las dziewiczy
Mariusz Wstawski


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
In urwaldähnlichen Gebieten
w takich obszarach, jak las dziewiczy


Explanation:
w takich obszarach, jak las dziewiczy

Mariusz Wstawski
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish

32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
obszary o charakterze zblizonym do lasu pierwotnego / puszczy


Explanation:
Las ukształtowany przez przyrodę bez udziału człowieka nazywa się puszczą (las pierwotny).


    Reference: http://www.wiki.lasypolskie.pl/l/las
Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 44