KudoZ home » German to Polish » Environment & Ecology

Felsküste

Polish translation: wybrzeże klifowe


09:24 Mar 5, 2004
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Environment & Ecology
German term or phrase: Felsküste
mesotidale euhaline Außenküste
Typ N2: mesotidale euhaline Wattenküste
Typ N3: mesotidale polyhaline Außenküste
Typ N4: meso-makrotidale polyhaline Wattenküste
Typ N5: mesotidale Felsküste

Typen der Küstengewässer der Ostsee
Typ B1: oligohaline innere Küstengewässer
Typ B2: mesohaline innere Küstengewässer
Typ B3: mesohaline Außenküste
Typ B4: mixohaline Außenküste
Agatta
Polish translation:wybrzeże klifowe
Explanation:
zwane też faleza
Selected response from:

Anna Bittner
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3wybrzeże skaliste / skalne
SATRO
4 +2wybrzeże klifowe
Anna Bittner


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Felsküste
wybrzeże skaliste / skalne


Explanation:
:)

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 164

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman
5 mins
  -> Dziêki Szanownemu Panu :)

agree  Alina Brockelt
11 mins
  -> Dziêki Szanownej Pani :)

agree  A_Lex: wiêc i tutaj siê zgodzê ;)
31 mins
  -> Dziêki

24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Felsküste
wybrzeże klifowe


Explanation:
zwane też faleza


    wiem.onet.pl/wiem/01e0e9.html
Anna Bittner
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 519

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andrzej Lejman: to nie s¹ ska³y
4 mins
  -> a co to jest na Rugii w takim razie??

agree  A_Lex: wybrze¿e klifowe mo¿e byæ równie¿ zbudowane ze ska³ ;) // o, w³aœnie, albo s³ynne bia³e klify Dover...;)
10 mins
  -> I nie tylko w Dover!

agree  leff: klifowe to urwiste, a materia³ mo¿e byæ dowolny
4 hrs

agree  Dariusz Kozłowski: - grubo post factum, ale za rzadko tu teraz bywam, a i dostêpu sta³ego nadal brak (niech ¿yje stan polskiej oferty telekomunikacyjnej ;-) - ad rem: dok³adnie tak mnie uczono na studiach... Pozdrawiam :-)
6 days
  -> dziêki