KudoZ home » German to Polish » Finance (general)

Zielpfad

Polish translation: przedział spodziewanego\\przewidywanego rozwoju wskaźnika\\wartości


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Zielpfad
Polish translation:przedział spodziewanego\\przewidywanego rozwoju wskaźnika\\wartości
Entered by: dudzik

08:11 Aug 11, 2006
German to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
German term or phrase: Zielpfad
bewegt sich im Rahmen des Zielpfads / bietet keine Auffälligkeiten

bewegt sich außerhalb des Zielpfads (z.B.: größere Volumensdynamik), jedoch nicht als Fehlentwicklung zu sehen, keine unmittelbaren Gegensteuerungsmaß-
nahmen notwendig

bewegt sich außerhalb des Zielpfads, zielgerichtete Maßnahmen zur Rückführung
auf den Zielpfad notwendig

Banking - znaczniki w tekście raportu
dudzik
przedział spodziewanegoprzewidywanego rozwoju wskaźnikawartości
Explanation:
przedział spodziewanego\przewidywanego rozwoju (wzrostu lub spadku) wskaźnika\wartości (tzw. widełki)
np. na wykresie

--------------------------------------------------
Note added at 1 day2 hrs (2006-08-12 10:25:42 GMT)
--------------------------------------------------

pasuje tu jeszcze "wytyczony"
wytyczony przedział, wytyczone linie (na wykresie) przewidywanej\spodziewanej\oczekiwanej wartości wskaźnika
Selected response from:

Mariusz Wstawski
Germany
Grading comment
vielen Dank!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1docelowa / wyznaczona ścieżka
Andrzej Lejman
3przedział spodziewanegoprzewidywanego rozwoju wskaźnikawartości
Mariusz Wstawski


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
docelowa / wyznaczona ścieżka


Explanation:
IMHO

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 202

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mariusz Wstawski: w sumie to o to chodzi, ale nazwałbym to inaczej
1 day56 mins

1 day2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
przedział spodziewanegoprzewidywanego rozwoju wskaźnikawartości


Explanation:
przedział spodziewanego\przewidywanego rozwoju (wzrostu lub spadku) wskaźnika\wartości (tzw. widełki)
np. na wykresie

--------------------------------------------------
Note added at 1 day2 hrs (2006-08-12 10:25:42 GMT)
--------------------------------------------------

pasuje tu jeszcze "wytyczony"
wytyczony przedział, wytyczone linie (na wykresie) przewidywanej\spodziewanej\oczekiwanej wartości wskaźnika

Mariusz Wstawski
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 83
Grading comment
vielen Dank!