KudoZ home » German to Polish » Finance (general)

Refinanzierungszusage

Polish translation: przyrzeczenie refinansowania (refundowania)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Refinanzierungszusage
Polish translation:przyrzeczenie refinansowania (refundowania)
Entered by: Jacek Zukowski

12:57 Nov 1, 2006
German to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
German term or phrase: Refinanzierungszusage
w umowie kredytowej - potrzebna do wypłaty
thx z góry!
tubylec
przyrzeczenie refinansowania (refundowania)
Explanation:
bank zobowiązuje się do refinansowania (refundowania) poniesionych nakładów na podstawie np. przedłożonych rachunków itp.
Selected response from:

Jacek Zukowski
Poland
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1przyrzeczenie refinansowania (refundowania)
Jacek Zukowski
3 -1promesa (kredytowa)
SATRO


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
promesa (kredytowa)


Explanation:
Tak mi to wygląda, ale nie jestem specjalistą z dziedziny bankowości...

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 57

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Jacek Zukowski: promesa kredytowa to przyrzecznie ze strony banku wobec klienta do urdzielenia mu kredytu po spełnieniu pewnych warunków - Kreditzusage, Kreditbescheid
2 days4 hrs

2 days4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
przyrzeczenie refinansowania (refundowania)


Explanation:
bank zobowiązuje się do refinansowania (refundowania) poniesionych nakładów na podstawie np. przedłożonych rachunków itp.

Jacek Zukowski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 85
Grading comment
dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  klick
31 days