KudoZ home » German to Polish » Finance (general)

Schnelleingabe

Polish translation: wprowadzenie informacji (do komputera)


17:56 Mar 12, 2007
German to Polish translations [PRO]
Finance (general)
German term or phrase: Schnelleingabe
Zeile {1}: Spiel für die Schnelleingabe "{0}" wurde nicht gefunden
Zeile {2}: Markt für die Schnelleingabe "{0}" mit dem Wettyp "{1}" wurde nicht gefunden

to też z tych zakładów

dziękuję
AgaMagda
Polish translation:wprowadzenie informacji (do komputera)
Explanation:
pojęcie informatyczne:
wprowadzenie informacji (do komputera)
wprowadzenie danych
proponuję tu następujące tłumaczenie:
Nie znaleziono ..... dla wprowadzonego "{0}" itd.

--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs (2007-03-13 08:00:01 GMT)
--------------------------------------------------

jeszcze lepiej:
Nie znaleziono .... dla wprowadzonej wartości "{0}"
podejrzewam, że w miejsce "{0}" pojawi się wartość
Selected response from:

Mariusz Wstawski
Germany
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1wprowadzenie informacji (do komputera)
Mariusz Wstawski
2tutaj: kodJoanna Łuczka


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Eingabe
wprowadzenie informacji (do komputera)


Explanation:
pojęcie informatyczne:
wprowadzenie informacji (do komputera)
wprowadzenie danych
proponuję tu następujące tłumaczenie:
Nie znaleziono ..... dla wprowadzonego "{0}" itd.

--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs (2007-03-13 08:00:01 GMT)
--------------------------------------------------

jeszcze lepiej:
Nie znaleziono .... dla wprowadzonej wartości "{0}"
podejrzewam, że w miejsce "{0}" pojawi się wartość

Mariusz Wstawski
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 83
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  klick
258 days
  -> dziękuję

3 days20 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
tutaj: kod


Explanation:
Zastanawiam się nad taką możliwością, choć to oczywiście trochę upraszcza.
Jakąś grę można wybrać (wprowadzić) np. przechodząc poprzez różne poziomy menu lub poprzez prowadzenie przyporządkowanego do niego kodu (stąd Schnelleingabe).

Joanna Łuczka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 97