KudoZ home » German to Polish » Finance (general)

Umlaufsrendite

Polish translation: zyskowność papierów wartościowych o stałym oprocentowaniu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Umlaufsrendite
Polish translation:zyskowność papierów wartościowych o stałym oprocentowaniu
Entered by: iwona zzz

23:38 Mar 21, 2007
German to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / Finanzen
German term or phrase: Umlaufsrendite
Regelmäßig von der Bundesbank berechnete Durchschnitts-Rendite aller in Umlauf befindlichen festverzinslichen Wertpapiere.

Czy mamy "zadomowiony" polski odpowiednk tego określenia?
iwona zzz
zyskowność papierów wartościowych o stałym oprocentowaniu
Explanation:
sł. handlowy Branta
Selected response from:

Lucjan Senenko
Grading comment
Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zyskowność papierów wartościowych o stałym oprocentowaniuLucjan Senenko
4rentowność obligacjiUrszula Kołodziej
3zysk srodków obrotowych
Alicja Bloemer


  

Answers


9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zysk srodków obrotowych


Explanation:
.

Alicja Bloemer
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 23

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rentowność obligacji


Explanation:
tu chodzi o obligacje



    Reference: http://www.handelsblatt.com/news/default.aspx?_p=200740
    Reference: http://www.rzeczpospolita.pl/ekonomia/
Urszula Kołodziej
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 80

22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zyskowność papierów wartościowych o stałym oprocentowaniu


Explanation:
sł. handlowy Branta


    Reference: http://de.wikipedia.org/wiki/Zinsniveau
Lucjan Senenko
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Dziękuję!