KudoZ home » German to Polish » Finance (general)

skrót UU

Polish translation: Unbezahlter Urlaub


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase: UU
Polish translation:Unbezahlter Urlaub
Entered by: Peter Kissik

16:31 Jan 15, 2008
German to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / lohnabrechnung
German term or phrase: skrót UU
Lohn-/Gehaltsabrechnung
podane sa dni calego miesiaca przy kazdym dniu podana jest ilosc godzin przepracowanych danego dnia, jest rowniez FT-feiertag, TU tagesurlaub zostlo mi teraz przy jednym z dni UU co to za skrot?
Kinzer
Unbezahlter Urlaub
Explanation:
Ungenutzter Urlaub wird kaum in Monatsabrechnungen ausgewiesen, wenn schon, dann nur einmal im Jahr. Ich finde unbezahlten Urlaub als viel wahrscheinlicher.
Gruß
Peter
Selected response from:

Peter Kissik
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3urlop bezpłatnyBarbara P.
3Unbezahlter UrlaubPeter Kissik
3urlop niewykorzystanyMichał Łypaczewski


Discussion entries: 1





  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
urlop niewykorzystany


Explanation:
W tym wypadku może chodzić o dni, w których przysługiwał pracownikowi urlop, ale go nie wykorzystał.

Michał Łypaczewski
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Peter Kissik: Möglich, aber ziemlich unwahrscheinlich.
1 hr

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Unbezahlter Urlaub


Explanation:
Ungenutzter Urlaub wird kaum in Monatsabrechnungen ausgewiesen, wenn schon, dann nur einmal im Jahr. Ich finde unbezahlten Urlaub als viel wahrscheinlicher.
Gruß
Peter

Peter Kissik
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 12

15 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
urlop bezpłatny


Explanation:
wydaje mi się bardziej prawdopodobne

Barbara P.
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12