KudoZ home » German to Polish » Finance (general)

Verhandlungsjournal

Polish translation: historia negocjacji


10:54 Feb 12, 2009
German to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
German term or phrase: Verhandlungsjournal
Nagłówek zestawienia dotyczącego cen wynegocjowanych z poszczególnymi dostawcami:
"Verhandlungsjournal Zukaufteile, Handelswaren, Verlagerungen"
Agiks
Polish translation:historia negocjacji
Explanation:
zapis poszczególnych etapów negocjacji, prawdopodobnie w formie listy i krótkich notatek
Selected response from:

Urszula Kołodziej
Grading comment
Dziękuję za pomoc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4protokol negocjacji
transhexe
4dziennik negocjacjiTamod
4historia negocjacjiUrszula Kołodziej


  

Answers


46 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
historia negocjacji


Explanation:
zapis poszczególnych etapów negocjacji, prawdopodobnie w formie listy i krótkich notatek


Urszula Kołodziej
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 80
Grading comment
Dziękuję za pomoc

23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dziennik negocjacji


Explanation:


Tamod
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 132

1 day7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
protokol negocjacji


Explanation:
w sumie wszystko pasuje,m.z. kazdy termin oddaje znaczenie wyrazenia

transhexe
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish