ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » German to Polish » Finance (general)

EBIT

Polish translation: Zysk operacyjny przed opodatkowaniem

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:EBIT
Polish translation:Zysk operacyjny przed opodatkowaniem
Entered by: Dorota Sałata-Czaplińska

21:45 Nov 17, 2009
German to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
German term or phrase: EBIT
EBIT - Earnings Before deducting Interest and Taxes
po niemiecku Gewinn vor Zinsen und Steuern

czy po polsku będzie to oznaczać:
Zysk operacyjny przed oprocentowaniem?
Dorota Sałata-Czaplińska
Poland
Zysk operacyjny przed opodatkowaniem
Explanation:
Z Wikipedii
EBIT (ang. Earnings Before deducting Interest and Taxes) – jest to zysk operacyjny, czyli zysk przed odliczeniem podatków i odsetek.

--------------------------------------------------
Note added at   10 godz. (2009-11-18 08:08:45 GMT)
--------------------------------------------------


EBIT
(EBIT =Earnings Before Interest and Taxes)

Das EBIT ist eine Gewinnkennzahl. Es ist der Jahresüberschuss vor Steuern, vor Zinsaufwendungen und vor dem außerordentliches Ergebnis.
Das EBIT wird berechnet, indem der Jahresüberschuss um die Steuern und das Zinsergebnis bereinigt wird.
Selected response from:

Przemysław Zakrzewski
Poland
Grading comment
Dziękuję ślicznie
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5EBITTamod
4Zysk operacyjny przed opodatkowaniem
Przemysław Zakrzewski


  

Answers


10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Zysk operacyjny przed opodatkowaniem


Explanation:
Z Wikipedii
EBIT (ang. Earnings Before deducting Interest and Taxes) – jest to zysk operacyjny, czyli zysk przed odliczeniem podatków i odsetek.

--------------------------------------------------
Note added at   10 godz. (2009-11-18 08:08:45 GMT)
--------------------------------------------------


EBIT
(EBIT =Earnings Before Interest and Taxes)

Das EBIT ist eine Gewinnkennzahl. Es ist der Jahresüberschuss vor Steuern, vor Zinsaufwendungen und vor dem außerordentliches Ergebnis.
Das EBIT wird berechnet, indem der Jahresüberschuss um die Steuern und das Zinsergebnis bereinigt wird.


    Reference: http://pl.wikipedia.org/wiki/EBIT
    Reference: http://www.wirtschaftslexikon24.net/d/ebit/ebit.htm
Przemysław Zakrzewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Dziękuję ślicznie

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
EBIT


Explanation:
zysk operacyjny (zysk przed odliczeniem podatków i odsetek)

PS. Zawsze sprawdzaj w Wiki inne opcje językowe


    Reference: http://pl.wikipedia.org/wiki/EBIT
Tamod
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 124