KudoZ home » German to Polish » Food & Drink

Wedges Paprika

Polish translation: kawalki papryki?


15:04 May 17, 2005
German to Polish translations [PRO]
Food & Drink
German term or phrase: Wedges Paprika
Nazwa artyku³u mro¿onego
Karina9
Polish translation:kawalki papryki?
Explanation:
na pewno ma jakas bardziej kulinarna nazwe :-)
Selected response from:

rometranslation
Italy
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1krojona papryka
Andrzej Mierzejewski
3 +1kawalki papryki?rometranslation


Discussion entries: 3





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
kawalki papryki?


Explanation:
na pewno ma jakas bardziej kulinarna nazwe :-)

rometranslation
Italy
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dziękuję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A_Lex: mo¿e æwiartki papryki..?// otó¿ to, trzeba by tê papryczkê obejrzeæ :-)
19 mins
  -> "cwiartki" lepiej brzmi, ale przydaloby sie sprawdzic co zawiera opakowanie

30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
krojona papryka


Explanation:
ale jak krojona? - bez obejrzenia nie wiadomo

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 6 hrs 39 mins (2005-05-18 21:43:43 GMT)
--------------------------------------------------

ale czy duże te kliny, czy małe - tego nie wiadomo.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 7

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  A_Lex: wiadomo - w wedges :-)
1 hr

agree  leff: wiadomo wiadomo0. Kliny paprykowe. czyli krojona wzd³u¿ swej osi
1 hr