KudoZ home » German to Polish » Food & Drink

Vital- und Nährstoffe

Polish translation: substancje witalne i odżywcze


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Vital- und Nährstoffe
Polish translation:substancje witalne i odżywcze
Entered by: cynkol

09:36 May 20, 2005
German to Polish translations [PRO]
Food & Drink
German term or phrase: Vital- und Nährstoffe
w ulotce preparatu dietetycznego
cynkol
Poland
substancje witalne i odżywcze
Explanation:
substancje witalne to np. witaminy i antyoksydanty, a odżywcze no to już chyba wiadomo: białka, cukry, tłyuszcze, węglowodany i co tam jeszcze :)
Selected response from:

SATRO
Poland
Grading comment
Dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3substancje witalne i odżywcze
SATRO
3 +1substancje witalne i odżywczeIwona Domanska
3skladniki witalne i odzywczeRadson


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Vital- und Nährstoffe
substancje witalne i odżywcze


Explanation:
substancje witalne to np. witaminy i antyoksydanty, a odżywcze no to już chyba wiadomo: białka, cukry, tłyuszcze, węglowodany i co tam jeszcze :)

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 40
Grading comment
Dzięki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Radson: u Ciebie nawet lepiej to brzmi :o)
1 min
  -> THX!!

agree  iceblue: ano tak!
17 mins
  -> Ano dziêkujê :)!!

agree  Alicja Butkiewicz-Hübscher
3 hrs

2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Vital- und Nährstoffe
skladniki witalne i odzywcze


Explanation:
propozycja


    Reference: http://www.google.de/search?hl=de&q=Mittagsmen%C3%BC&btnG=Su...
    Reference: http://www.google.pl/search?hl=pl&q=%22sk%C5%82adniki+od%C5%...
Radson
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 32

3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Vital- und Nährstoffe
substancje witalne i odżywcze


Explanation:
Bioter - Noni i inne preparaty lecznicze, witaminy, mikroelementy.
... Wszystkie substancje witalne np. witaminy i antyoksydanty, pierwiastki śladowe czy glukoza, ... Niektóre substancje/białka odżywcze jak również toksyny, ...
www.bioter.pl/preparaty/noni.htm

Iwona Domanska
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 36

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alicja Butkiewicz-Hübscher
3 hrs