KudoZ home » German to Polish » Food & Drink

BE

Polish translation: jednostki chlebowe / wymienniki węglowodanowe


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:BE
Polish translation:jednostki chlebowe / wymienniki węglowodanowe
Entered by: cynkol

11:01 May 20, 2005
German to Polish translations [PRO]
Food & Drink
German term or phrase: BE
w ulotce preparatu dietetycznego:
Hinweis für Diabetiker: 1 Sachet a 25g = 0,2 BE
cynkol
Poland
jednostki chlebowe / wymienniki węglowodanowe
Explanation:
JEDNOSTKI CHLEBOWE LUB WYMIENNIKI WĘGLOWODANOWE. to ilość wagowa produktu
zawierającego 12g węglowodanów. Jest to praktyczny miernik zawartości ...
www.diabetycy.neostrada.pl/menu_zapamietaj.htm

Zaleca się planowanie żywienia w oparciu o wymienniki węglowodanowe WW, lub
jednostki chlebowe BE. WW- ilość produktu (w gramach), w których jest 10 ...
www.poradnikmedyczny.pl/ mod/archiwum/126,cukrzyca,typu,1.html
Selected response from:

Anna Bittner
Grading comment
Dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1jednostki chleboweIwona Domanska
4 +2jednostki chlebowe / wymienniki węglowodanowe
Anna Bittner


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
jednostki chlebowe / wymienniki węglowodanowe


Explanation:
JEDNOSTKI CHLEBOWE LUB WYMIENNIKI WĘGLOWODANOWE. to ilość wagowa produktu
zawierającego 12g węglowodanów. Jest to praktyczny miernik zawartości ...
www.diabetycy.neostrada.pl/menu_zapamietaj.htm

Zaleca się planowanie żywienia w oparciu o wymienniki węglowodanowe WW, lub
jednostki chlebowe BE. WW- ilość produktu (w gramach), w których jest 10 ...
www.poradnikmedyczny.pl/ mod/archiwum/126,cukrzyca,typu,1.html

Anna Bittner
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 104
Grading comment
Dzięki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iwona Domanska: i tu te¿ by³o szybciej :(
2 mins
  -> ;) czasem sie udaje..

agree  Alicja Butkiewicz-Hübscher
9 mins

11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
jednostki chlebowe


Explanation:
zapamiętaj... JEDNOSTKI CHLEBOWE LUB WYMIENNIKI WĘGLOWODANOWE. to ilo¶ć wagowa produktu zawieraj±cego 12g węglowodanów. Jest to praktyczny miernik zawarto¶ci ...
www.diabetycy.neostrada.pl/menu_zapamietaj.htm

BE Broteinheit
Mass für Kohlehydrate in Nahrungsmitteln
http://www.abkuerzungen.de/

Cukrzyca typu 1 | Poradnik medyczny, zdrowie Twojej rodziny ...
... Zaleca się planowanie żywienia w oparciu o wymienniki węglowodanowe WW, lub jednostki chlebowe BE. WW- ilo¶ć produktu (w gramach), w których jest 10 ...
www.poradnikmedyczny.pl/ mod/archiwum/126,cukrzyca,typu,1.html

Iwona Domanska
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 36

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alicja Butkiewicz-Hübscher
9 mins