KudoZ home » German to Polish » Food & Drink

Eipulver

Polish translation: sproszkowane jajko


09:41 Jul 25, 2005
German to Polish translations [PRO]
Food & Drink
German term or phrase: Eipulver
Lista alergenów, które maj¹ ukazaæ siê na opak. produktów (rozporz¹dz. Wspólnoty Europejskiej 2003/89//EG)
Karina9
Polish translation:sproszkowane jajko
Explanation:
zboże, sproszkowane jajko, proteiny ziemniaczane, gluten kukurydziany, olej
z wątroby dorsza, pulpa buraczana, hydrolizowana wątroba drobiowa, minerały, ...
www.krakvet.pl/product_info. php?cPath=26_41_52&products_id=455

Ei}|pul|ver, das: aus getrocknetem Ei[dotter] hergestelltes Pulver; Trockenei.
Selected response from:

Anna Bittner
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4proszek jajeczny
leff
4jaja w proszku
MargaretM
3sproszkowane jajko
Anna Bittner


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sproszkowane jajko


Explanation:
zboże, sproszkowane jajko, proteiny ziemniaczane, gluten kukurydziany, olej
z wątroby dorsza, pulpa buraczana, hydrolizowana wątroba drobiowa, minerały, ...
www.krakvet.pl/product_info. php?cPath=26_41_52&products_id=455

Ei}|pul|ver, das: aus getrocknetem Ei[dotter] hergestelltes Pulver; Trockenei.


Anna Bittner
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 104
Grading comment
Dziękuję

34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
jaja w proszku


Explanation:
czę¶ciej używane w branży

HORTIMEX - dodatki do żywno¶ci
PRODUKTY Z JAJ. 1. Albumina w proszku. 2. Żółtko w proszku. 3. Białko w
proszku (nisko- / wysokopieniste). 4. Jaja w proszku, powrót ...
www.hortimex.com.pl/oferta.xml - 26k - Kopia - Podobne strony

Olimp Provit 85 - opis, skład, działanie, dawkowanie
Skład: białko sojowe, ultrafiltrowane białko jaja w proszku, zhydrolizowane białka
serwatkowe, chlorek magnezu, węglan wapnia, fumaran żelazawy, ...
sklep.fbb.pl/olimp_provit_ 85_odzywki_bialkowe_ids_1272_1 - 50k - Kopia - Podobne strony

..:: ¦wiat konsumenta :: tabela smakołyków i łakoci dla dzieci ::..
... miód 5%, masło odwodnione, jaja w proszku, drobne otręby, kakao mało tłuste,
... uwodorniony tłuszcz ro¶linny, dekstroza, jaja w proszku, białka mleka, ...
www.swiatkonsumenta.pl/tabele/tabela_smakolykow.php - 34k - Kopia - Podobne strony

AGNEX - dodatki do żywno¶ci
Sól spożywcza bezpostaciowa, no¶nik, wypełniacz, dodatek przyprawowy. -, Jaja w
proszku, żółtka i białka w proszku, -. -, Dekstroza jednowodna, - ...
www.agnex.pl/oferta_miesny.html - 12k - Kopia - Podobne strony



MargaretM
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
proszek jajeczny


Explanation:
tak, żebyś wybór miała :-)

"dwa zakłady jajczarskie wytwarzające proszek jajeczny "
http://www.rolpetrol.com.pl/?JOB=wiad&wiersz=3963

"niewłaściwie klasyfikując proszek jajeczny, czyli sproszkowane białka i żółtka jako traktowaną ulgowo w taryfie "mieszaninę spożywczą". "
http://www.nik.gov.pl/o_nik/rzecznik/skrot_prasowy/1998081.h...

leff
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16