KudoZ home » German to Polish » Food & Drink

gegarter Teigling

Polish translation: pieczywo zapieczone zamrożone


10:40 Jul 9, 2008
German to Polish translations [PRO]
Food & Drink
German term or phrase: gegarter Teigling
z opisu produktu

Butter-Croissant französischer Art mit Creme mit Vanillegeschmack, gegarter Teigling, tiefgefroren

dziekuje,a.
Alicja Butkiewicz-Hübscher
Germany
Polish translation:pieczywo zapieczone zamrożone
Explanation:
w technologii produkcji - wypieczone do 70-80 %, potocznie "do odpieku"
Robi to Nowakowski-Piekarnie, SPC Warszawa i jeszcze jeden dostawca
Selected response from:

Tamod
Poland
Grading comment
dziekuje, tak to nazywaja w piekarni
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4pieczywo zapieczone zamrożoneTamod
3podpieczone-zamrożone ciasto/pieczywoW.Winkler
3gotowe ciastoFiolka


Discussion entries: 1





  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
gotowe ciasto


Explanation:
garen - gar werden lassen
czyli podgrzać i smacznego


Fiolka
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pieczywo zapieczone zamrożone


Explanation:
w technologii produkcji - wypieczone do 70-80 %, potocznie "do odpieku"
Robi to Nowakowski-Piekarnie, SPC Warszawa i jeszcze jeden dostawca


    Reference: http://www.nowakowski.com.pl/x.php/1,16/Pieczywo-zapieczone-...
Tamod
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24
Grading comment
dziekuje, tak to nazywaja w piekarni

21 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
podpieczone-zamrożone ciasto/pieczywo


Explanation:
podpieczone bo chyba trzeba je dopiec, prawda?

pozdr.
Violetta

W.Winkler
Austria
Native speaker of: Native in PolishPolish