KudoZ home » German to Polish » Forestry / Wood / Timber

Fm

Polish translation: metr sześcienny drewna


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Fm
Polish translation:metr sześcienny drewna
Entered by: Joanna Łuczka

21:48 Oct 29, 2006
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Forestry / Wood / Timber
German term or phrase: Fm
Tekst o tartakach

Holzumschlagleistung von 150 Fm/ h
Einschnittsleistung von 500.000 Fm pro Jahr

Cóż to takiego?

Dziękuję
Joanna Łuczka
Poland
metr sześcienny drewna
Explanation:
Festmeter
Selected response from:

Maciej Andrzejczak
Poland
Grading comment
Dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3metr sześcienny drewna
Maciej Andrzejczak
4metr sześcienny drewna świeżego
bartek


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
metr sześcienny drewna


Explanation:
Festmeter

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dzięki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Crannmer
2 mins

agree  SATRO: Yhm :)
3 mins

agree  Szymon Metkowski
2 hrs

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
metr sześcienny drewna świeżego


Explanation:
http://tinyurl.com/v6zcd
jest jeszcze kilka innych metod pomiaru drewna - drewno mokre, drewno względne
Nie mowię, że Maciek nie ma racji, wskazuję tylko na taką możlwiość
a wszystko za
Słownikiem terminów leśnych i drzewnych
w ww. linku - jest to wyjaśnione na 3 stronie

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4