KudoZ home » German to Polish » General / Conversation / Greetings / Letters

AK

Polish translation: krawędź zewnętrzna


12:29 Apr 24, 2008
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - General / Conversation / Greetings / Letters
German term or phrase: AK
AK-Wandverkleidung
Jedna z pozycji dot. budowy hali magazynowej
Agiks
Polish translation:krawędź zewnętrzna
Explanation:
AK = Außenkante - krawędź zewnętrzna
tak jak i dla UK-Voute, raczej chodzi po konstrukcję budynku
może podany link będzie przydatny
Selected response from:

Bogusław Mączka
Grading comment
Dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4krawędź zewnętrznaBogusław Mączka
4KS
Christine Zornow


  

Answers


59 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
KS


Explanation:
AK = abgeflachte Kante = krawędź spłaszczona (KS), jeśli chodzi o płyty gipsowo-kartonowe

--------------------------------------------------
Note added at 1 Stunde (2008-04-24 13:32:18 GMT)
--------------------------------------------------

A zależnie od kontekstu chodzi tu ewentualnie o Außenkante (krawędź zewnętrzna)...?


    Reference: http://www.baubegriffe.com/K_Das_kleine_Baulexikon/k_das_kle...
Christine Zornow
Native speaker of: Native in GermanGerman

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
krawędź zewnętrzna


Explanation:
AK = Außenkante - krawędź zewnętrzna
tak jak i dla UK-Voute, raczej chodzi po konstrukcję budynku
może podany link będzie przydatny


    Reference: http://213.198.3.3/st/st-07m.pdf
Bogusław Mączka
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dzięki