ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » German to Polish » General / Conversation / Greetings / Letters

Zweitaktgemisch

Polish translation: mieszanka paliwowa do silników dwusuwowych

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Zweitaktgemisch
Polish translation:mieszanka paliwowa do silników dwusuwowych
Entered by: Danuta Michelsen

10:39 Dec 15, 2010
German to Polish translations [PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters
German term or phrase: Zweitaktgemisch
Kolejna pozycja z tabeli z roznymi rodzajami paliwa.

Dziekuje za wszelka pomoc.
Danuta Michelsen
mieszanka paliwowa dla silnika dwusuwowego
Explanation:
.
Selected response from:

Jan.P
Poland
Grading comment
Dziekuje!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4mieszanka paliwowa dla silnika dwusuwowego
Jan.P
4paliwo dla silników dwusuwowych
Andrzej Mierzejewski


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
mieszanka paliwowa dla silnika dwusuwowego


Explanation:
.

Jan.P
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziekuje!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dariusz Rabus: mieszanka paliwowa do silników dwusuwowych - nie dla, a do. Obecnie kosiarki, piły łańcuchowe, skutery, dawniej Trabanty, Wartburgi, Syrenki.
2 mins
  -> dziękuję

agree  nikodem: Trabi! Lezka sie w oku kreci...
14 mins
  -> teraz to chyba kosiarka:)) Dziękuję:)

agree  Crannmer: mieszanka do dwusuwów
3 hrs
  -> dziękuję

agree  Andrzej Mierzejewski: racja, niestety ;-)
3 hrs
  -> dziękuję

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
paliwo dla silników dwusuwowych


Explanation:
Popularnie: mieszanka (benzyna + olej).


Jako że silniki dwusuwowe nie są zwykle zaopatrzone w miskę olejową, smarowanie układu korbowego musi być zapewnione przez mieszankę paliwową. W tym celu do paliwa dodaje się pewną ilość oleju.

http://skutery-info.pl/baza-wiedzy/encyklopedia/170-silnik-d...

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 19