KudoZ home » German to Polish » Human Resources

Stundenlohnrechnung

Polish translation: rozliczenia pracy wykonywanej według stawek godzinowych


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Stundenlohnrechnung
Polish translation:rozliczenia pracy wykonywanej według stawek godzinowych
Entered by: iwona zzz

16:49 Nov 5, 2007
German to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Human Resources / Stundenlohnvertrag
German term or phrase: Stundenlohnrechnung
Stundenlohnrechnungen sollen alsbald nach Abschluss der Stunndenlohnarbeiten, längstens jedoch in Abständen von 4 Wochen eingereicht werden.
iwona zzz
rozliczenia pracy wykonywanej według stawek godzinowych
Explanation:
trochę długie, za to później wystarczy krótkie ... po zakończeniu tej pracy / tych prac
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2rozliczenia pracy wykonywanej według stawek godzinowych
Andrzej Lejman
4rachunek/faktura na roboty rozliczane wg stawek godzinowychbdasler


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
rozliczenia pracy wykonywanej według stawek godzinowych


Explanation:
trochę długie, za to później wystarczy krótkie ... po zakończeniu tej pracy / tych prac

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 7
Grading comment
Dzięki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dariusz Prasalski
25 mins

agree  quaderno
36 mins

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rachunek/faktura na roboty rozliczane wg stawek godzinowych


Explanation:
tu raczej chodzi o fakturę/rachunek
można by to skrócić troszkę: faktura na roboty z wynagrodzeniem godzinowym
pozdr.
bt

bdasler
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish