KudoZ home » German to Polish » Idioms / Maxims / Sayings

cor blimey - ach du liebe Güte, sonstiges

Polish translation: Wow!


18:56 Aug 10, 2004
German to Polish translations [PRO]
Idioms / Maxims / Sayings
German term or phrase: cor blimey - ach du liebe Güte, sonstiges
Im modern-minimalistisch angehauchten Cowley Manor verkauft man seine Kuren humorvoll mit Londoner Touch: „Coming soon“ ist hier eine Spezialbehandlung für Schwangere und Körperenthaarung findet der Gast hier erst unter „cor blimey“ was so viel heißt wie „ach du liebe Güte - sonstiges“.

Chodzi o przet³umaczenie „ach du liebe Güte - sonstiges“, co jest t³umaczeniem na niemiecki "cor blimey" i jak to ugryzc, zeby to dobrze brzmia³o... HELP
Agnieszka Socha
Polish translation:Wow!
Explanation:
W tym kontekście właśnie tak bym kombinował... Ale można się pokusić o staropolskie O Jenyśku! albo O Jeny! :)
Selected response from:

SATRO
Poland
Grading comment
dzięki, wybrałam o jeny!


4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Wow!
SATRO
3o rety!
Anna Bittner


  

Answers


49 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cor blimey - ach du liebe Güte, sonstiges
Wow!


Explanation:
W tym kontekście właśnie tak bym kombinował... Ale można się pokusić o staropolskie O Jenyśku! albo O Jeny! :)

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dzięki, wybrałam o jeny!


4 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
cor blimey - ach du liebe Güte, sonstiges
o rety!


Explanation:
a moze tak?

Anna Bittner
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20