KudoZ home » German to Polish » Internet, e-Commerce

Medienwissenschaftler

Polish translation: eksperci ds. mediów


09:35 May 18, 2005
German to Polish translations [PRO]
Marketing - Internet, e-Commerce / Internet
German term or phrase: Medienwissenschaftler
Zielgruppe "Medienwissenschaftler" soll umfangreicher im Internet erreicht werden.
iwona
Polish translation:eksperci ds. mediów
Explanation:
Selected response from:

Anna Krochmal
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3eksperci ds. mediówAnna Krochmal
3 +1medioznawcyGrzegorz Cygan
2naukowiec do spraw mediówRadson


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
naukowiec do spraw mediów


Explanation:
pracownik naukowy d/s mediów,
analogicznie do innych "naukowców" :o)

Radson
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 16

22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
eksperci ds. mediów


Explanation:


Anna Krochmal
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: podoba mi siê najlepiej
4 mins

agree  Grzegorz Cygan: mnie tez sie podoba; moja odpowiedz nizej
2 hrs

agree  Bozena Meske
23 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
medioznawcy


Explanation:
... Książka wybitnego belgijskiego medioznawcy idzie tym właśnie tropem. Sam autor
nazywa swą pracę studium z zakresu archeologii wieku informacji, ...

http://www.kapitalka.pl/ksiazkiB/2205B.htm


... Tomasza Gobana-Klasa, znanego medioznawcy. Senat wybrał go w 2003 r.
na sześcioletnią kadencję. Profesor zrezygnował z pracy w Radzie w końcu sierpnia ...

http://www.trybuna.com.pl/n_show.php?code=2004111921


... nauczyciele zawodu, wybitni medioznawcy, praktycy wyspecjalizowani w kształtowaniu
wizerunku firm i tworzeniu materiałów promocyjnych oraz reklamowych ...

http://frsd.id.uw.edu.pl/





Grzegorz Cygan
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  cynkol: zdecydowanie!
8 hrs