KudoZ home » German to Polish » IT (Information Technology)

unternehmensinterner E-Mailverteiler

Polish translation: wewnętrzne rozdzielniki poczty elektronicznej


17:07 Sep 10, 2006
German to Polish translations [PRO]
Marketing - IT (Information Technology)
German term or phrase: unternehmensinterner E-Mailverteiler
Der Betriebsrat kann sich zur Information eines für ihn vorgesehenen Bereichs des Intranets, öffentlicher Aushänge und vorhandener unternehmensinterner E-Mailverteiler bedienen.
MargaretM
Polish translation:wewnętrzne rozdzielniki poczty elektronicznej
Explanation:
wzgl. wewnętrzne listy dystrybucyjne poczty elektronicznej IMHO

Selected response from:

SATRO
Poland
Grading comment
Bardzo dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3wewnętrzne rozdzielniki poczty elektronicznej
SATRO
4węwnątrzzakładowy rozsyłacz poczty elektronicznejjniewinska


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
wewnętrzne rozdzielniki poczty elektronicznej


Explanation:
wzgl. wewnętrzne listy dystrybucyjne poczty elektronicznej IMHO



SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 27
Grading comment
Bardzo dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tomasz Sieniuć
13 hrs
  -> THX!! :)

agree  Mariusz Wstawski
15 hrs
  -> THX!! :)

agree  Crannmer
20 hrs
  -> THX!! :)

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
węwnątrzzakładowy rozsyłacz poczty elektronicznej


Explanation:
węwnątrzzakładowy rozsyłacz poczty elektronicznej

jniewinska
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  SATRO: A cóż to jest "rozsyłacz poczty elektronicznej"?
1 hr