KudoZ home » German to Polish » IT (Information Technology)

Absolutimpulscodierer

Polish translation: koder impulsowy - bezwzględny


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Absolutimpulscodierer
Polish translation:koder impulsowy - bezwzględny
Entered by: Sebastian Kruszelnicki

16:38 Apr 27, 2008
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
German term or phrase: Absolutimpulscodierer
Fehlermeldungen APC (Absolutimpulscodierer)

Moduł wykrawarki laserowej
Sebastian Kruszelnicki
koder impulsowy - bezwzględny
Explanation:
koder impulsowy - bezwzględny

jako opozycja do kodera inkrementalnego
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
Dziękuję, w "międzyczasie" znalazłem też. :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4koder impulsowy - bezwzględny
Crannmer
4koder impulsu absolutnegoBogusław Mączka


Discussion entries: 1





  

Answers


11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
koder impulsu absolutnego


Explanation:
moduł kodujący impulsy wartości absolutnej (bezwzględnej) - czasami wystepuje jamo czujnik wartości absolutnej impulsu

Bogusław Mączka
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4

19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
koder impulsowy - bezwzględny


Explanation:
koder impulsowy - bezwzględny

jako opozycja do kodera inkrementalnego

Crannmer
PRO pts in category: 120
Grading comment
Dziękuję, w "międzyczasie" znalazłem też. :-)