KudoZ home » German to Polish » IT (Information Technology)

Zentrale Datenverarbeitung

Polish translation: centralne przetwarzanie/obróbka danych


09:22 Feb 16, 2009
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / Notfallhandbuch
German term or phrase: Zentrale Datenverarbeitung
Die Dauer des IT Katastrophenfall hängt vom Grad der Zerstörung ab und davon, welche Teile der zentralen Datenverarbeitung von der Zerstörung betroffen sind.

czy chodzi o dział: centralna baza danych?
Wojciech Nowicki
Polish translation:centralne przetwarzanie/obróbka danych
Explanation:
O to dokładnie chodzi, nie o bazę.

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2009-02-16 09:29:53 GMT)
--------------------------------------------------

O, widzę, że Andrzej też to napisał.
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
danke
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1centralne przetwarzanie/obróbka danych
Maciek Drobka
2 +1centrala informatycznaSandra Scholz


Discussion entries: 1





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
centrala informatyczna


Explanation:
My na Uni tak właśnie na to mówimy. U nas ZDV to jest po prostu taki instytut, jakby międzywydziałowy, który zajmuje się się wszystkimi sprawami z zakresu informatyki. Jest to dużo więcej niż basa danych.

Sandra Scholz
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sebastian Kruszelnicki
3 hrs

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
centralne przetwarzanie/obróbka danych


Explanation:
O to dokładnie chodzi, nie o bazę.

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2009-02-16 09:29:53 GMT)
--------------------------------------------------

O, widzę, że Andrzej też to napisał.

Maciek Drobka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 56
Grading comment
danke

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  transhexe
4 hrs
  -> dziękuję