ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » German to Polish » IT (Information Technology)

Kabelaufwicklung

Polish translation: mechanizm zwijania przewodu

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Kabelaufwicklung
Polish translation:mechanizm zwijania przewodu
Entered by: Maciej Andrzejczak

20:15 Apr 21, 2004
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
German term or phrase: Kabelaufwicklung
w opisie, cyt. Integrierte Kabelaufwicklung gegen "Kabelsalat"
Maciej Andrzejczak
zwijacz kabla / przewodu
Explanation:
Zazwyczaj w odkurzaczach, ale nie tylko. Dlatego jako nowa odpowiedź, bo nie jestem pewien, czy miejsce na zwijanie może być zintegrowane. Takie zwijacze działają na różnej zasadzie niektóre nawijają przewód po naciśnięciu odpowiedniego przycisku, a niektóre po prostu w sposób ciągły regulują luzy na kablu.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 0 min (2004-04-21 21:15:57 GMT)
--------------------------------------------------

A jeśli zwijacz Ci nie brzmi to zawsze możesz napisać \"mechanizm zwijania przewodu\" albo coś w ten deseń :)
Selected response from:

SATRO
Poland
Grading comment
OK, propozycja z mechanizmem niezła!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3mechanizm/system zwijania kablaRadson
3zwijacz kabla / przewodu
SATRO
3miejsce na zwijanie kabla
Jerzy Czopik


Discussion entries: 1





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
miejsce na zwijanie kabla


Explanation:
Nie wiem, czy jest polski odpowienik "fix"

Jerzy Czopik
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 69

17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zwijacz kabla / przewodu


Explanation:
Zazwyczaj w odkurzaczach, ale nie tylko. Dlatego jako nowa odpowiedź, bo nie jestem pewien, czy miejsce na zwijanie może być zintegrowane. Takie zwijacze działają na różnej zasadzie niektóre nawijają przewód po naciśnięciu odpowiedniego przycisku, a niektóre po prostu w sposób ciągły regulują luzy na kablu.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 0 min (2004-04-21 21:15:57 GMT)
--------------------------------------------------

A jeśli zwijacz Ci nie brzmi to zawsze możesz napisać \"mechanizm zwijania przewodu\" albo coś w ten deseń :)

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 27
Grading comment
OK, propozycja z mechanizmem niezła!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Dariusz Kozłowski: Stach to nie jest ocena, ale "reguluj¹ luzy NA kablu"? poza tym ok.
1 day5 hrs
  -> No dobra powinno byæ w cudzys³owie i tyle. Ty wiesz o co chodzi, Maciej wie o co chodzi, wszyscy wiedz¹ o co chodzi...

11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
mechanizm/system zwijania kabla


Explanation:
w zaleznosci od "stopnia rozwoju".
mozesz podac urzadzenie posiadajace ten "system"? moze bedzie wtedy latwiej podpowiedziec cos rozsadnego.

Radson
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 31