KudoZ home » German to Polish » IT (Information Technology)

webbasiert

Polish translation: oparte na przeglądarce internetowej


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:webbasiert
Polish translation:oparte na przeglądarce internetowej
Entered by: ARak

21:51 Dec 7, 2004
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / aplikacja
German term or phrase: webbasiert
webbasierte Softwareanwendung für die technische Konfiguration eines Modems
ARak
oparte na przeglądarce internetowej
Explanation:
Oprogramowanie konfiguracyjne modemu, oparte na przeglądarce internetowej - często stosowane rozwiązanie w routerach, dzięki temu nie ma potrzeby instalowania żadnych sterowników w komputerze, do konfiguracji takiego urządzenia wystarcza zwykła przeglądarka internetowa (takim właśnie modemem DSL z routerem jestem połączony z netem)
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
Dziękuję :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2oparte na przeglądarce internetowej
Jerzy Czopik
4na bazie technologii wwwRadson


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
oparte na przeglądarce internetowej


Explanation:
Oprogramowanie konfiguracyjne modemu, oparte na przeglądarce internetowej - często stosowane rozwiązanie w routerach, dzięki temu nie ma potrzeby instalowania żadnych sterowników w komputerze, do konfiguracji takiego urządzenia wystarcza zwykła przeglądarka internetowa (takim właśnie modemem DSL z routerem jestem połączony z netem)

Jerzy Czopik
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 69
Grading comment
Dziękuję :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  SATRO: W tym konrekœcie bankowo!
9 hrs

agree  Andrzej Lejman: na bazie, korzystaj¹ce z... albo inaczej; opiera siê raczej drabinê o œcianê ;-)
9 hrs

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
na bazie technologii www


Explanation:
lub bazujace na technologii internetowej


    Reference: http://www.google.pl/search?hl=pl&q=technologia+%2Bwww&lr=
    Reference: http://www.google.pl/search?hl=pl&q=technologia+internetowa&...
Radson
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 31