KudoZ home » German to Polish » Journalism

Schautanz orientalisch

Polish translation: orientalny taniec pokazowy


09:31 Feb 22, 2006
German to Polish translations [PRO]
Journalism
German term or phrase: Schautanz orientalisch
nie ma kontekstu, opis zdjec, ktorych nie widzialam.
Dziekuje
Iwonaa
Poland
Polish translation:orientalny taniec pokazowy
Explanation:
-
Selected response from:

Aleksandra Kwasnik
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3orientalny taniec pokazowyAleksandra Kwasnik
3Taniec etniczny / taniec brzucha
Szymon Metkowski


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
orientalny taniec pokazowy


Explanation:
-

Aleksandra Kwasnik
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Radson: z ust mi wyjelas :o)
11 mins
  -> Na sowas, nie wiedzialam ze stad to wzielam :) - Thanks!

agree  Bozena Meske
1 hr

agree  Grażyna Lesińska
6 hrs

18 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Taniec etniczny / taniec brzucha


Explanation:
pierwsza propozycja jest bezpieczniejsza, bo jeżeli nie wiesz czy chodzi o kraje arabskie i by się okazało że chodziło o Koree albo Japonię to mógłby być niezły ubaw.

--------------------------------------------------
Note added at 18 hrs (2006-02-23 03:38:37 GMT)
--------------------------------------------------

Jeszcze taniec ludowy :)

Szymon Metkowski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8