KudoZ home » German to Polish » Law: Contract(s)

Gesellschaft polnischen Rechts

Polish translation: spółka prawa polskiego


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Gesellschaft polnischen Rechts
Polish translation:spółka prawa polskiego
Entered by: dudzik

09:05 Jul 21, 2005
German to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
German term or phrase: Gesellschaft polnischen Rechts
Letter of Intent
zwischen
X
und
der Gesellschaft polnischen Rechts Y, nachfolgend "Y" genannt
dudzik
spółka prawa polskiego
Explanation:
propozycja

Aukcje24.pl | Centrum Pomocy | Regulamin
Serwisem zarządza spółka prawa polskiego Aukcje24 Sp. z oo z siedzibą w Warszawie przy ul. Asfaltowej 2 lok. 26, 02-527 Warszawa, należąca do grupy spółek ...
www.aukcje24.pl/contents/pl/Help/terms.htm - 40k - Kopia - Podobne strony

[PDF] FS Q3 2004 IFRS PL.doc
Format pliku: PDF/Adobe Acrobat - Wersja HTML
spółka prawa polskiego, z ograniczoną odpowiedzialnością, zajmująca się nadawaniem i. rozpowszechnianiem programów telewizyjnych. W dniu15 kwietnia 2004 r. ...
inwestor.tvn.pl/_i/Interim_pol.pdf - Podobne strony

Gazeta.pl %3A Firma %3A Infor
... Spółka polska jako płatnik. Podkreślenia wymaga fakt, że spółka prawa polskiego z udziałem podmiotu gospodarczego, w której zatrudniony jest obywatel ...
gospodarka.gazeta.pl/firma/ 2,31455,,,,5140593,P_INFOREXT.html
Selected response from:

Iwona Domanska
Poland
Grading comment
Wszystkim bardzo dziekuje! Musialam kogos wybrac, wiec wybralam pierwsza odpowiedz, ktora sie ukazala:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1spółka prawa polskiego
Andrzej Lejman
4 +1spółka prawa polskiegoGrażyna Lesińska
4 +1spółka prawa polskiegoIwona Domanska


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
spółka prawa polskiego


Explanation:
propozycja

Aukcje24.pl | Centrum Pomocy | Regulamin
Serwisem zarządza spółka prawa polskiego Aukcje24 Sp. z oo z siedzibą w Warszawie przy ul. Asfaltowej 2 lok. 26, 02-527 Warszawa, należąca do grupy spółek ...
www.aukcje24.pl/contents/pl/Help/terms.htm - 40k - Kopia - Podobne strony

[PDF] FS Q3 2004 IFRS PL.doc
Format pliku: PDF/Adobe Acrobat - Wersja HTML
spółka prawa polskiego, z ograniczoną odpowiedzialnością, zajmująca się nadawaniem i. rozpowszechnianiem programów telewizyjnych. W dniu15 kwietnia 2004 r. ...
inwestor.tvn.pl/_i/Interim_pol.pdf - Podobne strony

Gazeta.pl %3A Firma %3A Infor
... Spółka polska jako płatnik. Podkreślenia wymaga fakt, że spółka prawa polskiego z udziałem podmiotu gospodarczego, w której zatrudniony jest obywatel ...
gospodarka.gazeta.pl/firma/ 2,31455,,,,5140593,P_INFOREXT.html


Iwona Domanska
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 28
Grading comment
Wszystkim bardzo dziekuje! Musialam kogos wybrac, wiec wybralam pierwsza odpowiedz, ktora sie ukazala:)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  AgaMagda
5 mins

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
spółka prawa polskiego


Explanation:
Przegl±d Podatkowy
Załóżmy, że spółka prawa polskiego (emitent) zamierza wyemitować na rzecz swojego zagranicznego udziałowca, np. będ±cego spółk± prawa francuskiego ...
www.przegladpodatkowy.pl/ ppo-200006.xml?katalog=20000610 - 32k - Kopia - Podobne strony

Chat, czat na www.krakow.pl
Gdyby ta spółka niemiecka chciała działać w Polsce jako spółka prawa polskiego zamiast GmbH musiałby się znaleĽć skrót Spółka z oo ...
www.krakow.pl/czat/?id=czat_10_10_2002 - 79k - Kopia - Podobne strony

BiznesNet.pl : Tylko dla przedsiębiorstw - : -
Xerox obecny jest w Polsce od 30 lat, za¶ od 1993 r. działa jako spółka prawa polskiego, będ±c jednocze¶nie integraln± czę¶ci± struktury korporacyjnej.
www.biznesnet.pl/pp/10092/Tylko-dla-przedsiębiorstw - 58k - Kopia - Podobne strony

o_nas
Jako spółka prawa polskiego posiada zezwolenie na działalno¶ć organizatora imprez turystycznych (nr rej. 467) oraz jest ubezpieczone od odpowiedzialno¶ci ...
www.foursprings.pl/html/o_nas.html - 6k - Kopia - Podobne strony

Odi.pl Kente Meble Inne ... Nowy Dwor Mazowiecki
Kente Polska to spółka prawa polskiego ze 100%-owym udziałem kapitału hiszpańskiego, która rozpoczęła swoj± działalno¶ć w roku 1996.
www.odi.pl/firmy/14/210/1057089304/ - 17k - Kopia - Podobne strony

Grażyna Lesińska
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 40

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  AgaMagda
5 mins

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
spółka prawa polskiego


Explanation:
spółka zarejestrowana na podstawie polskiego prawa

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 205

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  AgaMagda
5 mins