KudoZ home » German to Polish » Law: Contract(s)

Verbrauch des Direktionsrechts

Polish translation: skorzystanie z uprawnień kierowniczych


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Verbrauch des Direktionsrechts
Polish translation:skorzystanie z uprawnień kierowniczych
Entered by: Jacek Zukowski

09:41 Oct 22, 2006
German to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / Arbeitsrecht
German term or phrase: Verbrauch des Direktionsrechts
..tritt damit kein Verbrauch des Direktionsrechts ein.
masz1
skorzystanie z uprawnień kierowniczych
Explanation:
w języku prawniczym ein Recht verbrauchen znaczy skonsumować to prawo (czy też jak wolicie zastosować), skorzystac z niego;
patrz chociażby zasada procesowa: Strafklageverbrauch - oznaczająca konsumpcję oskarżenia (niemożność wszczynania i prowadzenia postępowania w sprawie zakończonej prawomocnym wyrokiem)
Selected response from:

Jacek Zukowski
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4skorzystanie z uprawnień kierowniczych
Jacek Zukowski
3 -1nadużycie prawa do wydawania poleceńJoanna Łuczka


  

Answers


52 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
nadużycie prawa do wydawania poleceń


Explanation:
nadużycie prawa do wydawania poleceń :-)

Joanna Łuczka
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 99

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Jacek Zukowski: mylisz to z missbrauch
1 day26 mins
  -> Jasne, "ein bischen" daneben

1 day1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
skorzystanie z uprawnień kierowniczych


Explanation:
w języku prawniczym ein Recht verbrauchen znaczy skonsumować to prawo (czy też jak wolicie zastosować), skorzystac z niego;
patrz chociażby zasada procesowa: Strafklageverbrauch - oznaczająca konsumpcję oskarżenia (niemożność wszczynania i prowadzenia postępowania w sprawie zakończonej prawomocnym wyrokiem)

Jacek Zukowski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 83