KudoZ home » German to Polish » Law: Contract(s)

Justizverwaltungskostenordnung

Polish translation: Rozporządzenie o kosztach administracji sądowej


06:46 Oct 23, 2006
German to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
German term or phrase: Justizverwaltungskostenordnung
Prüfungsgebühr nach § 2 Justizverwaltungskostenordnung

czy to bedzie: ustawa o kosztach sadowych administracji wymiaru sprawiedliwosci?

dziekuje
Alicja Butkiewicz-Hübscher
Germany
Polish translation:Rozporządzenie o kosztach administracji sądowej
Explanation:
(wymiaru sprawiedliwości)
Selected response from:

Alina Brockelt
Grading comment
dziekuje za obie odpowiedzi;)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4regulamin kosztów administracji sądowej
Jacek Zukowski
3Rozporządzenie o kosztach administracji sądowej
Alina Brockelt


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
regulamin kosztów administracji sądowej


Explanation:
to tak, aby różniło się od polskiego rozporządzenia, gdyż u nas opłaty są określane przez MS wdrodze rozporządzenia i analogiczny dokoument nosi nazwę Rozporządzenia MS w sprawie opłat sądowych np. w sprawach cywilnych

Jacek Zukowski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 83

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Rozporządzenie o kosztach administracji sądowej


Explanation:
(wymiaru sprawiedliwości)

Alina Brockelt
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 33
Grading comment
dziekuje za obie odpowiedzi;)