KudoZ home » German to Polish » Law: Contract(s)

Zweifel nicht auf sich beruhen lassen

Polish translation: nie zignorowac watpliwosci


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Zweifel nicht auf sich beruhen lassen
Polish translation:nie zignorowac watpliwosci
Entered by: Witold Palka

10:19 Oct 26, 2006
German to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
German term or phrase: Zweifel nicht auf sich beruhen lassen
Lassen Sie daher Zweifel, ob der Anspruch besteht, nicht auf sich beruhen, auch wenn diese nur eine Nebenforderung (z.B. Höhe der Zinsen) betreffen.

Dziekuje z gpry za pomoc.
Alicja Butkiewicz-Hübscher
Germany
nie zignorowac watpliwosci
Explanation:
nie zaniedbac - doslownie
Selected response from:

Witold Palka
Poland
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4nie zignorowac watpliwosciWitold Palka
3pozbyć się wątpliwości
aerduch


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nie zignorowac watpliwosci


Explanation:
nie zaniedbac - doslownie

Witold Palka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
dziekuje

9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pozbyć się wątpliwości


Explanation:
propozycja
lub: nie zastanawiać się nad

--------------------------------------------------
Note added at 11 Min. (2006-10-26 10:31:05 GMT)
--------------------------------------------------

Boże, gapa ze mnie, przecież tam jest przeczenie "nicht", a więc:
nie pozbywać się wątpliwości lub rozważyć, przepraszam...

aerduch
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12