KudoZ home » German to Polish » Law: Contract(s)

Nebenforderung

Polish translation: roszczenie uboczne


10:22 Oct 26, 2006
German to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
German term or phrase: Nebenforderung
Lassen Sie daher Zweifel, ob der Anspruch besteht, nicht auf sich beruhen, auch wenn diese nur eine Nebenforderung (z.B. Höhe der Zinsen) betreffen.

czy istnieje cos takiego jak roszczenie poboczne?
Alicja Butkiewicz-Hübscher
Germany
Polish translation:roszczenie uboczne
Explanation:
Roszczenie uboczne w stosunku do roszczenia głównego,
dość często pojawia się w googlu w kontekście roszczenia o odsetki
Selected response from:

AVO
Grading comment
dziekuje, moze tez poboczne...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3roszczenie dodatkowe
klick
3roszczenie uboczneAVO
3wierzytelność poboczna/dodatkowa
aerduch


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wierzytelność poboczna/dodatkowa


Explanation:
propoz. wg Kilian

aerduch
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

27 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
roszczenie uboczne


Explanation:
Roszczenie uboczne w stosunku do roszczenia głównego,
dość często pojawia się w googlu w kontekście roszczenia o odsetki

AVO
Works in field
PRO pts in category: 4
Grading comment
dziekuje, moze tez poboczne...

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
roszczenie dodatkowe


Explanation:
propo

klick
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 14