KudoZ home » German to Polish » Law: Contract(s)

Ordnungsgemäße Bevollmächtigung wird versichert.

Polish translation: właściwe umocowanie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Ordnungsgemäße Bevollmächtigung wird versichert.
Polish translation:właściwe umocowanie
Entered by: Jacek Zukowski

22:10 Nov 1, 2006
German to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
German term or phrase: Ordnungsgemäße Bevollmächtigung wird versichert.
Jakos borykam sie z tym zdaniem.

Chodzi o to, ze pozwany moze ustanowic pelnomocnika procesowego. I to zdanie sie pojawia. Czy chodzi o to, ze:

Pozwany zapewnia prawidlowosc pelnomocnictwa/ustanowienia pelnomocnika.

Jak to prawniczo ujac? dziekuje,al-.
Alicja Butkiewicz-Hübscher
Germany
właściwe umocowanie
Explanation:
(Pozwany) zapewnia, iz pełnomocnik jest właściwie umocowany/ o właściwym umocowaniu pełnomocnika
Selected response from:

Jacek Zukowski
Poland
Grading comment
W sumie obie odpowiedzi sa dobre, dziekuje;)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1właściwe umocowanie
Jacek Zukowski
3 +1umocowanie zgodne z obowiązującym prawem
SATRO


Discussion entries: 1





  

Answers


58 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
umocowanie zgodne z obowiązującym prawem


Explanation:
Propo

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 63

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  klick
9 hrs
  -> THX!!

1 day18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
właściwe umocowanie


Explanation:
(Pozwany) zapewnia, iz pełnomocnik jest właściwie umocowany/ o właściwym umocowaniu pełnomocnika

Jacek Zukowski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 83
Grading comment
W sumie obie odpowiedzi sa dobre, dziekuje;)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Szymon Metkowski: zasadniczo mówi się "należycie umocowany" ale właściwie nie jest błędem.
2 days14 hrs
  -> dzięki