KudoZ home » German to Polish » Law: Contract(s)

Vertragsgebiet

Polish translation: obszar objęty kontaktem/ umową


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Vertragsgebiet
Polish translation:obszar objęty kontaktem/ umową
Entered by: euroalphabet

09:46 Apr 23, 2008
German to Polish translations [PRO]
Law: Contract(s)
German term or phrase: Vertragsgebiet
Der Handelsvertreter vertritt den Unternehmer im Vertragsgebiet Grossraum Prag
euroalphabet
obszar objęty kontaktem/ umową
Explanation:
jak wyżej
Selected response from:

grosik
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1obszar objęty kontaktem/ umowągrosik
3 +1regionTamod
4terytorialny zasięg umowy
Waldek Fortuna


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
terytorialny zasięg umowy


Explanation:
termin prawniczy, propozycja

Waldek Fortuna
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
obszar objęty kontaktem/ umową


Explanation:
jak wyżej

grosik
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Szymon Metkowski: bardziej mi pasuje w tym kontekście. W ogóle zostawiłbym samo obszar, wiadomo że objęty umową, bo przecież to wycinek tej umowy właśnie :)
5 hrs

neutral  polonica: chodzi o obszar, na którym ten przedstawiciel handl. może zawierać umowy
9 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
region


Explanation:


Tamod
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 38

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  polonica
3 hrs