KudoZ home » German to Polish » Law: Contract(s)

allgemeine Geschäftsbedingungen...

Polish translation: Ogólne warunki handlowe


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:allgemeine Geschäftsbedingungen
Polish translation:Ogólne warunki handlowe
Entered by: Haldir

13:13 Apr 6, 2004
German to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
German term or phrase: allgemeine Geschäftsbedingungen...
... czyli popularne AGB - jak to idzie w jêzyku Lachów??? "Ogólne warunki handlowe"???
Haldir
Ogólne warunki handlowe
Explanation:
tak jest :_)

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2004-04-06 13:16:10 GMT)
--------------------------------------------------

chociaż przyszło Ci to do Nas, zdaje się, od zachodniego sąsiada...
Selected response from:

Dariusz Kozłowski
Poland
Grading comment
gugiel daje wyraznie wicej OWH niż OWT
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Ogólne warunki handlowe
Dariusz Kozłowski
5ogólne warunki transakcji
A_Lex
4 +1Ogólne warunki handlowe
Jerzy Czopik


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
allgemeine Geschäftsbedingungen...
Ogólne warunki handlowe


Explanation:
Nie widzę innej możliwości

Jerzy Czopik
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 184

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dariusz Kozłowski: Œwiête s³owa, Panie ;-)
4 mins

1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
allgemeine Geschäftsbedingungen...
Ogólne warunki handlowe


Explanation:
tak jest :_)

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2004-04-06 13:16:10 GMT)
--------------------------------------------------

chociaż przyszło Ci to do Nas, zdaje się, od zachodniego sąsiada...

Dariusz Kozłowski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Grading comment
gugiel daje wyraznie wicej OWH niż OWT

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: Well timed, my friend
0 min
  -> ;-)

agree  SATRO
0 min
  -> ;-)

2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
allgemeine Geschäftsbedingungen...
ogólne warunki transakcji


Explanation:
na 100% !!

--------------------------------------------------
Note added at 2 days 2 hrs 6 mins (2004-04-08 15:19:56 GMT)
--------------------------------------------------

na poparcie na przykład: Deutsch - Polnisches Wörterbuch für Handel und Finanzen

A_Lex
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish