KudoZ home » German to Polish » Law: Taxation & Customs

Lieferantenerklärung

Polish translation: deklaracja dostawcy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Lieferantenerklärung
Polish translation:deklaracja dostawcy
Entered by: aerduch

10:38 Mar 8, 2007
German to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Taxation & Customs
German term or phrase: Lieferantenerklärung
Witam.
Chodzi o dokument potrzebny do przedłożenia w urzędach celnych w związku ze sprowadzeniem towaru z innego państwa.
Dokładna nazwa dokumentu:
Lieferantenerklärung nach Verordnung (EWG) Landzeiterklärung für Waren mit Präferenzursprung.

Nie mogę znaleźć odpowiedniego określenia typowego dla tego rodzaju dokumentów, co ponadto przy mojej 3-letniej gwiazdeczce, która wyszła ze szpitala, jest w tej chwili utrudnione. Proszę o pomoc. Pozdr.
aerduch
Poland
deklaracja dostawcy
Explanation:
Długterminowa deklaracja dostawcy o preferencyjnym pochodzeniu towarów

--------------------------------------------------
Note added at 31 Min. (2007-03-08 11:09:58 GMT)
--------------------------------------------------

To sobie możesz poczytać, jak czasu starczy :-). Powrotu do zdrowia dla małej!
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:...
Selected response from:

Joanna Łuczka
Poland
Grading comment
Jeszcze raz Ci dziękuję! Bardzo mi pomogłaś, już nie pierwszy raz :-) I dziękuję za fajnego linka i dobre słowo!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3deklaracja dostawcyJoanna Łuczka
4Deklaracja dostawcy dotycząca towarów posiadających statuskrzlis


Discussion entries: 1





  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
deklaracja dostawcy


Explanation:
Długterminowa deklaracja dostawcy o preferencyjnym pochodzeniu towarów

--------------------------------------------------
Note added at 31 Min. (2007-03-08 11:09:58 GMT)
--------------------------------------------------

To sobie możesz poczytać, jak czasu starczy :-). Powrotu do zdrowia dla małej!
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:...

Joanna Łuczka
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 40
Grading comment
Jeszcze raz Ci dziękuję! Bardzo mi pomogłaś, już nie pierwszy raz :-) I dziękuję za fajnego linka i dobre słowo!!
Notes to answerer
Asker: bardzo Ci dziękuję, Joanno!! "deklaracja" na pewno jest lepsza niż "oświadczenie", nad czym początkowo się zastanawiałam (ponieważ w tekście dokumentu pojawia się później sformułowanie "Der Unterzeichner erklaert, dass").


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jarek Kołodziejczyk
8 mins
  -> thx

agree  Grażyna Lesińska
19 mins
  -> dziękuję

agree  klick
1 day25 mins

22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Deklaracja dostawcy dotycząca towarów posiadających status


Explanation:
WIdziałem taki dokument w internecie. NIe zawierał słowa "długoterminowy", aczkolwiek można je zastosować (Langzeit ...)
Pozdrawiam

krzlis