KudoZ home » German to Polish » Law: Taxation & Customs

Erwerbsbesteuerung

Polish translation: opodatkowanie zakupu


12:44 Feb 18, 2008
German to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Taxation & Customs
German term or phrase: Erwerbsbesteuerung
Na umowie kupna pojazdu:

Der Käufer versichert die Erwerbsbesteuerung dafür durchzuführen.
dafür - za to, ze nabył samochód na firmą
Fiolka
Polish translation:opodatkowanie zakupu
Explanation:
propo


--------------------------------------------------
Note added at 53 Min. (2008-02-18 13:38:11 GMT)
--------------------------------------------------

chodzi tu o podatek VAT przy nabyciu wewnatrzwspolnotowym

--------------------------------------------------
Note added at 55 Min. (2008-02-18 13:40:32 GMT)
--------------------------------------------------

Erwerbssteuer - Umsatzsteuer auf innergemeinschaftliche Erwerbe (§1 Abs. 1 Nr. 5 UstG)
Podstawa prawna opodatkowania nabyc wewnatrzwspolnotowych to art. 5 VATU
Selected response from:

iceblue
Austria
Grading comment
dziekuję bardzo
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5odprowadzenie podatku VAT przy nabyciu wewnątrzwspólnotowym
André Lindemann
3 +1opodatkowanie zakupuiceblue


  

Answers


52 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
opodatkowanie zakupu


Explanation:
propo


--------------------------------------------------
Note added at 53 Min. (2008-02-18 13:38:11 GMT)
--------------------------------------------------

chodzi tu o podatek VAT przy nabyciu wewnatrzwspolnotowym

--------------------------------------------------
Note added at 55 Min. (2008-02-18 13:40:32 GMT)
--------------------------------------------------

Erwerbssteuer - Umsatzsteuer auf innergemeinschaftliche Erwerbe (§1 Abs. 1 Nr. 5 UstG)
Podstawa prawna opodatkowania nabyc wewnatrzwspolnotowych to art. 5 VATU

iceblue
Austria
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
dziekuję bardzo

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  klick: Opodatkowanie nabycia
7 hrs
  -> tak, masz racje, nabycia - dzieki

21 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
odprowadzenie podatku VAT przy nabyciu wewnątrzwspólnotowym


Explanation:
j. w.

André Lindemann
Germany
Works in field
Native speaker of: German
PRO pts in category: 20