KudoZ home » German to Polish » Law (general)

Bezugsrecht

Polish translation: uprawnienie do korzystania ze �wiadczeń ubezpieczenia


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Bezugsrecht
Polish translation:uprawnienie do korzystania ze �wiadczeń ubezpieczenia
Entered by: cynkol

09:56 Jun 15, 2005
German to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
German term or phrase: Bezugsrecht
Bezugsrecht bei Kindern muss die Erben sein.

ubezpieczenia wypadkowe
cynkol
Poland
uprawnienie do korzystania ze świadczeń ubezpieczenia
Explanation:
uprawnienie do korzystania ze świadczeń ubezpieczenia
Selected response from:

krzysiek12
Grading comment
Dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3uprawnienie do korzystania ze świadczeń ubezpieczenia
krzysiek12
3prawo do otrzymania
Bozena Meske


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
prawo do otrzymania


Explanation:
np. renty po rodzicach

Bozena Meske
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 12

13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
uprawnienie do korzystania ze świadczeń ubezpieczenia


Explanation:
uprawnienie do korzystania ze świadczeń ubezpieczenia


    Reference: http://www.vers-online.net/glossar/b/bezugsrecht.html
krzysiek12
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 5
Grading comment
Dzięki!