KudoZ home » German to Polish » Law (general)

Haftungsfreistellungserklärung

Polish translation: o¶wiadczenie o zwolnieniu od odpowiedzialno¶ci cywilnej


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Haftungsfreistellungserklärung
Polish translation:o¶wiadczenie o zwolnieniu od odpowiedzialno¶ci cywilnej
Entered by: Jerzy Czopik

14:26 Jun 17, 2005
German to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
German term or phrase: Haftungsfreistellungserklärung
czy to oswiadczenie o zwolnieniu z odpowiedzialnosci?
Alicja Butkiewicz-Hübscher
Germany
o¶wiadczenie o zwolnieniu _od_ odpowiedzialno¶ci cywilnej
Explanation:
Haftungsfreistellungserklärung ->
typowe dla banków itp. ale też patrz link:

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs 26 mins (2005-06-17 20:52:52 GMT)
--------------------------------------------------

Haftung - jest O.C.
sonst sonstige Verantwortlichkeiten
Selected response from:

rjz
Grading comment
Dziekuje:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1o¶wiadczenie o zwolnieniu _od_ odpowiedzialno¶ci cywilnejrjz
4 +1oświadczenie o zwolnieniu z odpowiedzialności
Jerzy Czopik


Discussion entries: 3





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Haftungsfreistellungserklärung
oświadczenie o zwolnieniu z odpowiedzialności


Explanation:
na chłopski rozum

Jerzy Czopik
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 325

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Danuta Polanska: na babski tez :-)
3 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Haftungsfreistellungserklärung
o¶wiadczenie o zwolnieniu _od_ odpowiedzialno¶ci cywilnej


Explanation:
Haftungsfreistellungserklärung ->
typowe dla banków itp. ale też patrz link:

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs 26 mins (2005-06-17 20:52:52 GMT)
--------------------------------------------------

Haftung - jest O.C.
sonst sonstige Verantwortlichkeiten


    Reference: http://www.muzyk.net/myprint.php?sid=153&table=story
rjz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 258
Grading comment
Dziekuje:)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: od, a jak¿e :-(
15 mins